Педагогічна практика слухачів курсів вчителів хімії, біології, екології, природознавства

21 березня 2018 року слухачі курсів підвищення кваліфікації вчителів хімії, біології, екології, природознавства в межах педагогічної практики, яка проходила на базі Петрівського навчально-виховного об’єднання «загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – гімназія», працювали над проблемою «Викладання предметів природничого циклу в контексті Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти освітньої галузі «Природознавство».

У роботі практичного заняття брали участь: методист науково-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» Богданова О.П., директор КУ «Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти» Москалець Г.Л., завідувач районного методичного кабінету Ошега З.С., методист районного методичного кабінету Швець Т.М., директор Петрівського навчально-виховного об’єднання «загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – гімназія» Вєтрова А.С. та педагоги закладу.

Із вітальним словом до слухачів курсів звернувся директор КУ «Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти» Москалець Г.Л. Він презентував основні вектори розвитку освіти Петрівщини. Зазначив, що ключовим фактором високого рівня освіти району є мотивація вчителів до праці, створення сучасних умов навчання. Досвід роботи районного методичного об’єднання вчителів хімії та біології презентувала методист районного методичного кабінету Швець Т.М. У своєму виступі вона акцентувала увагу на ролі МО в підвищенні рівня професійної компетентності вчителів природничого циклу. Із організацією роботи вчителів природничих дисциплін школи познайомила слухачів курсів директор Вєтрова А.С.

Під час практики проведено урок хімії - узагальнення знань з теми «Оксиди, кислоти, основи» ( вчитель Швець О.О.); біології - вивчення нового матеріалу з теми «Папороті» (вчитель Єрушева С.О.). та інтелектуальний природничий брейн-бокс «Lignum Vitae» (вчителі Полтавець В.І., Ваніна Н.І.). Майстер-клас «Технологія зустрічних зусиль як один із шляхів активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках біології» провела вчитель Єрушева С.О.

Під час роботи панувала тепла, дружня атмосфера, співпраця та взаєморозуміння. Слухачі курсів відзначили високий рівень проведених занять, акцентувавши увагу на використанні учителями навчально-виховного об’єднання інтерактивних методів, проблемного, розвивального навчання, ІКТ.

Учасники заходів ще раз переконалися, що саме сучасні методи викладання природничих дисциплін дають можливість перейти від навчання, орієнтованого переважно на запам’ятовування, до навчання, спрямованого на розвиток творчих здібностей, самостійного свідомого мислення школярів, формування прийомів дослідницької пізнавальної діяльності, виховання соціально значимих рис особистості.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.