/Files/images/80.jpg 1. Проект учнів Луганської ЗШ І-ІІІ ступенів з теми: "Луганка-європейське село. Мрії чи реальність?" (відповідальні вчителі: Родзінська Ю.К., Васильченко Т.В.)

/Files/images/80.jpg 2.Матеріали з досвіду роботи вчителя математики Володимирівської ЗШ І-ІІІ ступенів Лісайчук Н.С. з проблеми " Розвиток творчих здібностей учнів. Робота з обдарованими дітьми"

/Files/images/80.jpg 3. Стаття з досвіду роботи вчителя математики Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів Мосієнко Т.В. з проблеми "Розвиток математичних здібностей учнів в умовах особистісно орієнтованого підходу"

/Files/images/80.jpg 4.Стаття вчителя початкових класів Петрівської ЗШ І ступеня Пеліпаки Н.М з проблеми: " Творчий учитель - творчий учень"

/Files/images/80.jpg 5. Збірка матеріалів шкільного наукового товариства "Джерелиця"Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів. Науково-дослідні роботи учнів. (кер. Калмикова І.В.)

/Files/images/80.jpg 6. Стаття Логачевської С.П., учителя початкових класів , кандидата педагогічних наук, Заслуженого учителя України, доцента, Балахівської ЗШ І-ІІІ ступенів з теми "Робота з обдарованими учнями початкових класів"

Дослідницька робота учня 3-го класу Чернецького Дениса з теми «Таємниці Блакитного озера»

Презентація до роботи учня

/Files/images/80.jpg 7.Стаття Чирви І.М., заступника директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Петрівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступеня - гімназія», керівника творчої групи, з проблеми: «Плекаємо обдарованість. Сучасні аспекти вирішення проблеми навчання обдарованих дітей»

Збірка матеріалів за підсумками роботи районної творчої групи учителів

/Files/images/80.jpg 8.Стаття Попової Л.В., заступника директора з навчально-виховної роботи Балахівської ЗШ І-ІІІ ступенів, з проблеми " Формування громадянської компетентності учнів засобами проектної діяльності"

Презентація з проблеми"Формування громадянської компетентності учнів засобами проектної діяльності"

/Files/images/80.jpg 9.Презентація з досвіду роботи Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів з проблеми" Активізація та розвиток творчого потенціалу педагогічних працівників у системі роботи з обдарованими учнями"

/Files/images/80.jpg 10.Калейдоскоп виховних заходів Володимирівської ЗШ І-ІІІ ступенів

/Files/images/80.jpg 11.Презентація з досвіду роботи Коваленко В.І., учителя трудового навчання Балахівської ЗШ І-ІІІ ступенів, з теми " Розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання"

/Files/images/80.jpg 12.Єдиний урок-пам"яті "Небесна сотня герої на вмирають "

/Files/images/80.jpg 13. Блог шкільного гуртка "Володимирівські ДЖУРИ"

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

  • Тетяна Васильченко

    2016-04-04 09:33:27

    Дуже сподобалася робота Калмикової Ірини Вадимівни. Відразу помітний професіоналізм вчителя, який розвиває творчі особистості...

  • Руслана Пустовойтенко

    2016-04-03 23:28:03

    Актуальною на сьогоднішній день (як ніколи) є проблема формування в учнів громадянської компетентності, виховання патріотизму, почуття громадянської гідності. Цінними у цьому плані є досвід Попової Л. В. (Балахівська ЗШ І-ІІІ ст.) по створенню учнівських соціальних проектів та Володимирівської ЗШ І-ІІІ ст. з діяльності патріотичного гуртка "Володимирівські джури". Досвід напрацьований, найкращий у районі, вартий наслідування і розвитку....

  • Руслана Пустовойтенко

    2016-04-03 23:18:15

    Цінною вважаю статтю Логачевської С. П. у якій автор розкриває проблему виявлення ранньої обдарованості дітей та пропонує конкретні приклади методики її реалізації у початковій школі не тільки на уроках, а й у позакласній роботі шляхом залучення школярів до науково-дослідницької роботи ( "Таємниці блакитного озера")....

  • Руслана Пустовойтенко

    2016-04-03 23:07:46

    На статтю Чирви І. М. "Плекаємо обдарованість". Вагома, значуща назва статті. Робота, проведена творчою групою, заслуговує на увагу, вивчення і поширення. Адже члени групи проаналізували наявний перспективний педагогічний досвід з проблеми навчання обдарованих учнів та залучили педагогів до реалізації перспективних моделей та ідей. Уже відзначалося, що досвід закладу підкріплений результатами. А отже, затверджений часом....

  • Деркач Ольга

    2016-04-01 17:32:54

    Ознайомившись зі статтею Пеліпаки Н.М., вчителя початкових класів Петрівської ЗШ І ступеня на тему "Творчий учитель- творчий учень", можу сказати , що автор висвітила соціально-психологічні проблеми обдарованих дітей та проблеми з якими стикаються педагоги та психологи. Автор вказала методи і форми роботи вчителя , які допомогатимуть у розв'язанні поставлених задач при роботі з обдарованими учнями. Дякую за статтю!...

  • Ольга Слободяник

    2016-03-29 19:18:48

    Погоджуюся із Чирвою І.М., автором статті "Плекаємо обдарованість. Сучасні аспекти вирішення проблеми навчання обдарованих дітей": дійсно, майбутні досягнення людства залежать від того, чи вчасно виявлено і розвинуто обдарування. Упевнена, що досвід роботи творчої групи стане вагомою допомогою у роботі учителя із обдарованими дітьми....

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.