Лепська Ольга Павлівна , завідувач районного методичного кабінету | Реалізуємо державні стандарти |
Пустовойтенко Руслана Миронівна, заступник директора з навчально виховної роботи Новостародубської ЗШ І– ІІІ ступенів, керівник ШУМ заступників директорів з НВР | Нові підходи до організації навчально-виховного процесу першокласників в умовах впровадження нового державного стандарту початкової загальної середньої освіти |
Погорєла Тетяна Миколаївна, заступник директора з навчально – виховної роботи Володимирівської ЗШ І – ІІІ ступенів, керівник ШУМ заступників директорів з НВР | Інноваційні підходи в управлінні методичною службою сучасного закладу в рамках впровадження нового Держстандарту. |
Огир Тетяна Юріївна, заступник директора з навчально – виховної роботи Петрівської ЗШ І ступеня, керівник ШУМ заступників директорів з НВР | Перші кроки до великого успіху(з досвіду роботи щодо впровадження нового Державного стандарту початкової освіти) |
Яротник Лариса Іванівна, заступник директора з навчально – виховної роботи Чечеліївської ЗШ І – ІІІ ступенів | Формування екологічної компетентності учнів початкових класів у навчально-виховному процесі |
Дар’єва Інна Іванівна, учитель початкових класів Чечеліївської ЗШ І – ІІІ ступенів, керівник районної творчої групи учителів початкових класів. | |
Позивай Ольга Андріївна, директор Чечеліївської ЗШ І – ІІІ ступенів, керівник районної творчої групи вчителів фізики | |
Мішура Алла Костянтинівна, учитель математики Петрівського НВК | Формування та розвиток життєвих компетентностей учнів на уроках математики |
Філіпенко Інна Валеріївна, заступник директора з виховної роботи Чечеліївської ЗШ І – ІІІ ступенів , керівник ШзППМ учителів ОЗ. | Роль превентивного проекту «fair play – чесна гра» - у формуванні здорового способу життя школярів |
Короткова Інна Іванівна, вчитель української мови Новостародубської ЗШ І – ІІІ ступенів | Переосмислення усталеної організації процесу навчання української мови |
Кращенко Олена Валентинівна, учитель початкових класів, керівник ШзППМ учителів початкових класів. | |
Міщаніна Юлія Григорівна, учитель початкових класів Луганської ЗШ І– ІІІ ступенів, керівник ШзППМ учителів початкових класів. | Шляхи формування успіхів дітьми шестирічного віку |
Висоцька Яна Сергіївна, учитель інформатики Чечеліївської ЗШ і – ІІІ ступенів | |
Коваленко Віра Іванівна, учитель трудового навчання Балахівської ЗШ І – ІІІ ступенів | Створення умов для самореалізації, розвитку підприємливості та професійного самовизначення кожного учня |
Новохатько Олена Іванівна, учитель географії Чечеліївської ЗШ І – ІІІ ступенів, керівник творчої групи вчителів географії. | |
Коваленкова Світлана Миколаївна, вчитель фізики Ганнівської ЗШ І – ІІІ ступенів | |
Ошега Зоя Семенівна, методист РМК | Формування професійної компетентності вчителів , які викладають "Сходинки до інформатики" в умовах упровадження Нового Державного стандарту План роботи ШПМ учителів, які викладають "Сходинки до інформатики" План заходів щодо впровадження нового Державного стандарту освітньої галізу "Технологія" |
Коментарi
Сердюк В.Г., методист РМК
2014-03-31 07:18:40У статті Огир Т.Ю. змістовно і всебічно розкрито шляхи реалізації Державного стандарту початкової освіти. Одним із напрямків є забезпечення наступності в роботі дошкільних навчальних закладів та школи. У закладі цікаво проводяться дні відкритих дверей за участю дітей, батьків майбутніх першокласників та педагогів дошкільних навчальних закладів....
Гущина І.В. ,Новостародубська ЗШ І-ІІІ
2014-03-31 04:38:11Із статті Короткової І.І. стає зрозумілим ,що нова навчальна програма для 5-9 класів з української мови ,спрямована на розвиток готовністі учня застосовувати здобуті знання й набуті вміння й навички для розв’язання проблем, що виникають у реальному житті і сьгодні це досить актуально....
Гущина І.В., Новостародубська ЗШ І -ІІІ
2014-03-31 04:17:47Так, дійсно прочитавши статтю Пустовойтенко Р.М. погоджуюсь, що для реалізації нового державного стандарту необхідно, щоб зміст, методи навчання, ритм уроку, режим дня і тижня, етика спілкування, робота з батьками, дизайн середовища – все працювало на дитячі потреби і вікові можливості, сприяло розвитку дитячих здібностей, не шкодило фізичному і психічному здоров’ю....
Семенко І.В.
2014-03-30 21:33:53Надзвичайно цікава і змістовна стаття Кращенко О.В. додає оптимізму,спрямовує діяльність вчителів початкових класів на розвиток мовленнєвої культури учнів,збагачення словникового запасу своїх вихованців,їх самовираження.Особливо зацікавили незвичні прийоми складання казок:"Салат із казок","Казки навиворіт","Казка-перетворення"...Cпробуємо і ми пофантазувати....
Капустинська Т. В. Петрівська ЗШ I-ст.
2014-03-30 21:17:55Ознайомилася із статтею Яротник Л. І. Візьму до уваги і буду використовувати цікаві екологічні задачі на уроках математики. Дякую Вам. Бажаю творчих успіхів !...
Марченко А.В., Ганнівська ЗШ І-ІІІ ст.
2014-03-29 18:55:08Корисною є інформація щодо напрямку роботи з першокласниками та учнями початкової школи за новими Держстандартами, особисто мені як мамі першокласника. Особливо змістовними, на мою думку, є доповіді Пустовойтенко Р. М., Кращенко О. В., Міщаніної Ю.Г. Щиро дякую, колеги!...
Дар'єва І.І.
2014-03-29 12:20:36ЗАДАЧА. Пес Бровко вмивається двічі на день по 3 хвилини, кіт Мурчик — 5 разів на день по 2 хвилини. Хто з них і на скільки хвилин довше приймає "водні процедури"?...
Дар'єва І.І.
2014-03-29 12:14:09Відгуки колег про школу педмайстерності Кращенко О.В. дуже високі. Гадаю, всі мають ознайомитися з теоретичним матеріалом, а ще краще - з практикою Олени Валентинівни!...
Дар'єва І.І.
2014-03-29 12:09:45ЗАДАЧА. Лікар Пігулкин дав хворому Незнайкові 10 пігулок, щоб той приймав двічі на день по одній. Через З дні з’ясувалося, що у хворого залишилося 5 пігулок. Чи точно дотримувався Незнайко порад лікаря?...
Дар'єва І.І.
2014-03-29 12:08:00ЗАДАЧА.Кульбаба — не тільки приваблива квітка. Це джерело корисних речовин. Із молодого листя цієї рослини весною роблять цілющі салати, а корінці використовують, щоб очистити печінку та нирки від шкідливих речовин. Бабуся з онучкою вирішили і собі заготовити корінців кульбаби. Бабуся накопала 15 корінців, а онучка — на 10 більше. Скільки всього корінців кульбаби заготовили онучка з бабусею?.....................