Жукоцька Оксана Олексіївна, практичний психолог Новостародубської ЗШ І – ІІІ ступенів | Психолого-педагогічні особливості адаптивного періоду та психодіагностична робота |
Васяніна Вікторія Володимирівна, практичний психолог Червонокостянтинівської ЗШ І - ІІІ ступенів |
Коментарi
Гришаєва Л.В. Ганнівська ЗШ І-ІІІ ст.
2014-03-30 12:50:52із переглянутих статтей зрозуміло, що адаптація дітей проходить не тільки у 1 та 5 класах, але й відповідно до певних вікових особливостей учнів. Тому дуже вдячна авторам статтей, які надали практичні поради і для класних керівників....
Рябокобила О.І. Зеленська ЗШ І - ІІІ ст.
2014-03-28 11:18:28Цілком погоджуюся з тезою у виступі Васяніноі В.В., що ,,оцінка досягнень 5-класника повинна орієнтувати на успіх,сприяти мотиваціі навчання,не бути засобом покарання,,.Вчителю варто ширше застосовувати високі бали,що буде тільки сприяти успішній адаптаціі школяра...
Васильченко Т.В., Луганська ЗШ
2014-03-28 08:52:28Дякую! Дуже корисна інформація....
Біла В.М. Зеленська ЗШ І-ІІІ ст.
2014-03-27 21:31:11Дякую! Дуже цікавий матеріал спеціалістів для користування в повсякденній роботі з учнями....
Лисиціна Галина Вікторівна, Луганська ЗШ
2014-03-27 20:02:33Дякую колегам за змістовні та актуальні статті з даного питання!...
Мосієнко Т.В.
2014-03-27 08:12:45Зацікавила стаття Жукоцької О.О. адже дійсно питання адптації є важливим. Для себе на замітку візьму рекомендації для роботи з п'ятикласниками.......
Сагателян Наіра Георгіївна
2014-03-26 09:25:40Вважаю,що стаття Жукоцької Оксани Олексіївни є необхідною і актуальною, адже вона розкрила основні особливості психолого-педагогічного адаптивного періоду,які допоможуть у роботі як вчителям-предметникам,так й класним керівникам....
Данильчук О.М. Балахівська ЗШ І - ІІІ ст
2014-03-25 14:12:32Актуальність даної проблеми зумовлена необхідністю реалізації нових стратегічних орієнтирів розвитку сучасної загальноосвітньої школи, пріоритетних напрямів її інноваційного становлення, основною метою та пріоритетним результатом діяльності якої є: "плекання конкурентоспроможної, життєво компетентної особистості, яка може підтримувати необхідний рівень соціальної активності, бути соціально мобільною, здатною до життєвого проектування, свідомого і творчого визначення й здійснення власного життя". Нова школа має стати простором життя дитини, яка не повинна готуватися до життя, а повноцінно жити...
Дудник Н.В.
2014-03-24 20:13:49Повністю згодна з автором. Використання нових форм роботи буде сприяти духовному розкріпаченню учнів......
Філіпенко в.І.
2014-03-21 22:16:29Нові форми роботи, які можуть бути використані класним керівником і не тільки, щоб наші учні почували себе у школі справді, як удома....