/Files/images/f1.pngЖукоцька Оксана Олексіївна, практичний психолог Новостародубської ЗШ І – ІІІ ступенів

Психолого-педагогічні особливості адаптивного періоду та психодіагностична робота

/Files/images/f1.pngВасяніна Вікторія Володимирівна, практичний психолог Червонокостянтинівської ЗШ І - ІІІ ступенів

Адаптація учнів п’ятих класів до нових умов навчання.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

  • Гришаєва Л.В. Ганнівська ЗШ І-ІІІ ст.

    2014-03-30 12:50:52

    із переглянутих статтей зрозуміло, що адаптація дітей проходить не тільки у 1 та 5 класах, але й відповідно до певних вікових особливостей учнів. Тому дуже вдячна авторам статтей, які надали практичні поради і для класних керівників....

  • Рябокобила О.І. Зеленська ЗШ І - ІІІ ст.

    2014-03-28 11:18:28

    Цілком погоджуюся з тезою у виступі Васяніноі В.В., що ,,оцінка досягнень 5-класника повинна орієнтувати на успіх,сприяти мотиваціі навчання,не бути засобом покарання,,.Вчителю варто ширше застосовувати високі бали,що буде тільки сприяти успішній адаптаціі школяра...

  • Васильченко Т.В., Луганська ЗШ

    2014-03-28 08:52:28

    Дякую! Дуже корисна інформація....

  • Біла В.М. Зеленська ЗШ І-ІІІ ст.

    2014-03-27 21:31:11

    Дякую! Дуже цікавий матеріал спеціалістів для користування в повсякденній роботі з учнями....

  • Лисиціна Галина Вікторівна, Луганська ЗШ

    2014-03-27 20:02:33

    Дякую колегам за змістовні та актуальні статті з даного питання!...

  • Мосієнко Т.В.

    2014-03-27 08:12:45

    Зацікавила стаття Жукоцької О.О. адже дійсно питання адптації є важливим. Для себе на замітку візьму рекомендації для роботи з п'ятикласниками.......

  • Сагателян Наіра Георгіївна

    2014-03-26 09:25:40

    Вважаю,що стаття Жукоцької Оксани Олексіївни є необхідною і актуальною, адже вона розкрила основні особливості психолого-педагогічного адаптивного періоду,які допоможуть у роботі як вчителям-предметникам,так й класним керівникам....

  • Данильчук О.М. Балахівська ЗШ І - ІІІ ст

    2014-03-25 14:12:32

    Актуальність даної проблеми зумовлена необхідністю реалізації нових стратегічних орієнтирів розвитку сучасної загальноосвітньої школи, пріоритетних напрямів її інноваційного становлення, основною метою та пріоритетним результатом діяльності якої є: "плекання конкурентоспроможної, життєво компетентної особистості, яка може підтримувати необхідний рівень соціальної активності, бути соціально мобільною, здатною до життєвого проектування, свідомого і творчого визначення й здійснення власного життя". Нова школа має стати простором життя дитини, яка не повинна готуватися до життя, а повноцінно жити...

  • Дудник Н.В.

    2014-03-24 20:13:49

    Повністю згодна з автором. Використання нових форм роботи буде сприяти духовному розкріпаченню учнів......

  • Філіпенко в.І.

    2014-03-21 22:16:29

    Нові форми роботи, які можуть бути використані класним керівником і не тільки, щоб наші учні почували себе у школі справді, як удома....

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.