Логачевська Світлана Панасівна, вчитель початкових класів , керівник майстер – класу Балахівської ЗШ І – ІІІ ступенів | Як “не загубити” жодного першокласника на уроках математики в 1 класі» |
Алєксєйчик Ольга Олексіївна, вчитель початкових класів Червонокостянтинівської ЗШ І – ІІІ ступенів | Урок літературного читання у 2 класі (за підручником В.О.Науменко). Підсумковий урок за розділом «Народні дитячі пісні та малі жанри» |
Саєнко Ірина Григорівна,вчитель зарубіжної літератури та російської мови Червонокостянтинівської ЗШ І – ІІІ ступенів | |
Мітякова Ольга Леонідівна, вчитель англійської мови Балахівської ЗШ І – ІІІ ступенів | Урок англійської мови у 5 класі з теми : “Clothesaccordingtotheseason”
|
Скворцова Оксана Миколаївна, вчитель української мови Петрівської ЗШ і – ІІІ ступенів | Урок української літератури у 5 класі з теми: «Народна казка ,,Летючий корабель”. Аналіз фантастичного і реального в казці. |
Шарова Ніна Яківна, заступник директора з навчально – виховної роботи петрівської ЗШ І – ІІІ ступенів | Урок з російської мови у 5 класі з теми: Гласные и согласные звуки, их произношение и обозначение написьме |
Марченко Альона Володимирівна, вчитель іноземної мови Ганнівської ЗШ І – ІІІ ступенів | Урок англійської мови з теми: Eatwell – fillwell.»( Правильне харчування – запорука гарного самопочуття) 5 клас |
Коваленкова Світлана Миколаївна, вчитель фізики Ганнівської ЗШ і – ІІІ ступенів | Урок математики у 5 класі з теми: «Додавання і віднімання десяткових дробів» |
Галіба Олена Анатоліївна, вчитель української мови , інформатики Ганнівської ЗШ І – ІІІ ступенів | Урок «Сходинки до інформатики» у 2 класі з теми «Що таке інформація та повідомлення» |
Урок української мови у 5 класі з теми : "Групи слів за значенням: cиноніми, антоніми, омоніми, пароніми" | |
Родзінська Юлія Квентинівна, вчитель математики Луганської ЗШ І – ІІІ ступенів | Урок математики у 5 класі з теми: «Множення десяткових дробів» |
Урок математики у 5 класі з теми: «Додавання і віднімання десяткових дробів» | |
Піскун Інна Миколаївна, вчитель початкових класів Петрівської ЗШ і ступеня | Урок навчання грамоти (читання) з теми: «Звук е, позначення його буквами Ее. Опрацювання тексту «Веселі іменини»» Презентація до уроку |
Урок природознавства 2 клас з теми: «Ознаки зими.» | |
Андрусенко Наталія Анатоліївна, вчитель початкових класів Петрівської ЗШ І ступеня | Година спілкування у 1 класі з теми : « Мій рідний край ні з чим його не порівняти» Презентація до виховної години |
Єрушева Світлана Олександрівна, вчитель природознавства Петрівського НВК | Урок природознавства у 5 класі на теми: «Небесні тіла» |
Царук Олеся Яківна, вчитель інформатики Петрівського НВК, керівник тврчої групи вчителів інформатики | Урок інформатики у 5 класі з теми: Середовище редактора презентацій. Відкривання презентації та її перегляд. Режими роботи в середовищі редактора презентацій. |
Єфімова Юлія Сергіївна, вчитель початкових класів Іскрівської ЗШ І – ІІІ ступені в | |
Плис Олена Валеріївна, учитель початкових класів Петрівська ЗШ І-ІІІ ступенів | Урок читання у 2 класі з теми: «Природа – наш спільний дім. Василь Сухомлинський. Я хочусказати своє слово» |
Дяченко Анастасія Віталіївна, вчитель природознавства та біології Новостародубської ЗШ І – ІІІ ступенів | Урок природознавства у 6 класі з теми: «Значення пристосування організмів до умов існування. Поведінка рослин і тварин » |
Завалецька Наталія Анатоліївана, учитель початкових класів Богданівської ЗШ І - ІІ ступенів | Рекомендації "Шляхи вдосконалення навичок читання молодших школярів в умовах упровадження Державних стандартів початкової освіти |
Коментарi
Галіба О.А., Ганнівська ЗШ І-ІІІ ст.
2014-03-21 09:38:29Дуже гарні розробки уроків! Дякую, колеги! Для себе взяла розробку уроку української літератури в 5 класі Скворцової О.М., вчителя Петрівської ЗШ І-ІІІ ст., та уроку інформатики в 5 класі Царук О.Я., вчителя Петрівського НВК. Скористаюся цими розробками в своїй роботі. Також зацікавили практичні поради Логачевської С.П., якими можна скористатися не лише в початковій ланці, а й у 5 класі, коли, найчастіше, діте й "губляться"....
Попова Л.В., Балахівська ЗШ І-ІІІ ступен
2014-03-21 09:34:47Дякую організаторам та учасникам коференції за цікаві і змістовні матеріали. Прекрасні розробки уроків Шарової Н.Я.,Алєксєйчик О., Мітякової О., Царук О. Окремо хочеться відмітити таттю Логачевської С.П. Рекомендую всім прочитати і використовувати....
Швець Т.М., методист РМК
2014-03-21 08:35:21Урок був і залишається домінуючою формою навчального процесу, але у контексті компетентнісного підходу значно змінюються його функція, форма та мета. Дякую вчителю математики Луганської ЗШ І-ІІІ ступенів Родзінській Ю.К. за чудові розробки уроків математики для учнів 5 класу, створені саме у контексті компетентнісного підходу. У них повністю передбачено все для формування ключових компетентностей: урахування вікових та індиві¬дуальних особливостей учнів; використання різноманітних форм і методів...
Копань Галина Василівна
2014-03-20 23:07:03Дякуючи інтернет-конференції, маємо можливість ближче познайомитися з досвідом учителів нашого району.Зважаючи на недостатнє висвітлення викладання російської мови в методичній літературі, дякую Шаровій Н. Я. за цикл уроків у 5 класі. Уроки російської мови Ніни Яківни можна брати за основу викладання предмета, так як вони побудовані за головним методологічним принципом-комунікативною орієнтацією навчання та мають практичну спрямованість. Учителем враховуються знання, отримані в початковій школі, в українській мові, що дає можливість використати час для продуктивної мовленнєвої діяльності та удосконаленню культури мовлення...
Яротник Лариса Іванівна
2014-03-20 18:45:20Дякую Плис Олені Валеріївні за доречну та добре продуману інтеграцію природничих знань в урок читання.......
Алєксєйчик Ольга Олексіївна
2014-03-20 15:35:20Вивчаючи матеріали інтернет - конференції, ще раз переконалася, яке важливе значення для особистого розвитку дитини має комунікативна компетентність, бо вона означає не лише вміння спілкуватися рідною та іноземними мовами, а ще й характеризується вмінням взаємодіяти з людьми, навичками роботи в групі, уміннями володіти різними соціальними ролями в колективі. Головна проблема, над якою працюю з 1 класу, - це майже відсутність словникового запасу у дітей.Джерела збагачення словникового запасу: література,екскурсії в природу, зустрічі з різними людьми, наочність...
Алєксєйчик Ольга Олексіївна
2014-03-20 15:30:53Вивчаючи матеріали інтернет - конференції, ще раз переконалася, яке важливе значення для особистого розвитку дитини має комунікативна компетентність, бо вона означає не лише вміння спілкуватися рідною та іноземними мовами, а ще й характеризується вмінням взаємодіяти з людьми, навичками роботи в групі, уміннями володіти різними соціальними ролями в колективі. Головна проблема, над якою працюю з 1 класу, - це майже відсутність словникового запасу у дітей.Джерела збагачення словникового запасу: - література, - екскурсії в природу, - зустрічі з різними людьми, - наочність...
Копійка Валентина Миколаївна
2014-03-20 14:53:08Дякую Логачевській Світлані Панасівні за практичні поради надані в статті "Як “не загубити” жодного першокласника на уроках математики в 1 класі»". Обов'язково використаю в роботі.......
Баканьова Світлана Валеріївна
2014-03-18 15:16:24Диференціація допомагає створити в класному колективі ситуацію успіху. З психологічної точки зору це допомагає кожному учневі відчути себе значимим в колективі, повноправним творцем знань на уроці. Результат цієї технології - кожен засвоює мінімум знань, уміє орієнтуватися в навчальному матеріалу, встановлюючи логічні звязки між теорією і практикою. Все нове - це забуте старе, але на новому рівні приносить свої позитивні результати....